fbpx

EURECA PULPITY

zaawansowane wizualizacje danych, które spełniają oczekiwania

Aplikacja Eureca Pulpity odpowiada za obszar Business Intelligence i wykorzystuje nowe możliwości technologii w obszarze wizualizacji danych.

W efekcie dane można przedstawić za pomocą zaawansowanych wizualizacji, które spełniają oczekiwania zarówno:

  • menedżerów, którzy chcą pokazać na jednym ekranie istotne informacje z wielu źródeł (one page reporting),
  • jak również zaawansowane wymagania analityków, którzy potrzebują wgłębiać się w szczegóły i wyszukiwanie cennych informacji (data discovery).

Eureca Pulpity  to polska recepta dla menedżerów, controllerów i analityków, którzy chcą w 5 minut przygotować zaawansowaną analizę i/lub mieć szybki dostęp do istotnych informacji prezentowanych w postaci rozbudowanych dashboardów.  W przeciwieństwie do rozwiązań globalnych nasza aplikacja, e-learning i wsparcie są w języku polskim, a ceny licencji są stałe i w złotówkach.

Do tej pory takie możliwości oferowały jedynie globalne rozwiązania takie jak Tableau czy Qlick View, których polityka licencyjna często się zmienia, opłaty są naliczane w walutach obcych i nie mają interfejsu w języku polskim.

Co istotne, Eureca Pulpity posiada mechanizmy które pozwalają szybko i łatwo korzystać z danych, z różnych źródeł. Aplikacja łączy funkcjonalność tradycyjnych rozwiązań Business Intelligence (praca na kostkach OLAP), z tymi nowoczesnymi (tzw. self service BI), które dają możliwość łatwego budowania interaktywnych wizualizacji czerpiąc dane zarówno z hurtowni danych jak i własnych źródeł (bazy danych, pliki csv czy Excel).

Dane mogą przybrać formę zarówno tabeli, diagramu czy wskaźnika. Istnieje możliwość zagłębiania się w informacje poprzez drill-down na wykresie jak i wyświetlenie szczegółów. Na pulpicie możemy zamieścić również komentarz i informacje opisowe.

Typowe obiekty do prezentacji danych to: wykresy, tabele, wskaźniki, kafelki i mapy.

Przykładowe pulpity w systemie Eureca

System łączy funkcjonalność tradycyjnych rozwiązań Business Intelligence (praca na kostkach OLAP), z tymi nowoczesnymi (tzw. self service BI), które dają możliwość łatwego budowania interaktywnych wizualizacji czerpiąc dane zarówno z hurtowni danych jak i własnych źródeł (bazy danych, pliki csv czy Excel).

Funkcjonalność ta jest dostępna zarówno dla controllerów finansowych (w ramach licencji tzw. grubego klienta obejmującą całą funkcjonalność Eureki) jak też menedżerów (w przeglądarce internetowej).

Eureca Pulpity jest dostępna w opcji abonamentowej już za 200zł miesięcznie.

Przetestuj bezpłatnie najnowszą funkcjonalność aplikacji Eureca Pulpity.

Eureca wspomaga koncepcję „one page reporting” prezentując w czytelnej formie informacje dotyczące konkretnego kontekstu, a nie wyłącznie konkretnego systemu informatycznego. Np. w przypadku analizy pracy handlowca istnieje możliwość zaprezentowania na jednej stronie spójnych informacji:

  • pochodzących z systemów informatycznych przedsiębiorstwa (np. sprzedaż, koszty, kadry)
  • wprowadzanych bezpośrednio do systemu EURECA poprzez Formularze www (np. oceny pracownicze, kompetencje, szanse sprzedaży)
  • dotyczące budżetów, porównujące wykonanie z planem w dowolnym scenariuszu (tworzonym w module BUDŻETOWANIE)
  • które zostały przetworzone w hurtowni danych systemu EURECA (np. kalkulacja marży).

Dzięki tej funkcjonalności pulpity menedżerskie mogą wspomagać zarówno prezentację informacji oceniających (czyli wyniki np. sprzedaży, marż, kosztów, realizacji budżetu) jak i wspomagających menedżerów i zespoły (działania, realizacja zadań, szanse sprzedaży, braki produkcyjne, rekrutacje).

Menedżer pracujący z pulpitami może:

  • filtrować wszystkie lub wybrane dane na stronie (np. wybór regionu czy kanału sprzedaży)
  • zagłębiać się w dane bezpośrednio na wykresie dostępne w wybranej kostce (drill-down), jak i spoza nie
  • wyświetlać szczegóły (drill-through), które dotyczą konkretnej analizy, ale dostępne są w innej kostce hurtowni danych

Pomogliśmy ponad 300 controllerom w Polsce usprawnić ich proces raportowania.