Tajna broń w zarządzaniu sprzedażą.
Efektywność vs. innowacyjność – na co postawić w 2017 roku?

Dowiedz się więcej na webinarium

Czy zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami?

CRM i fałszywe poczucie kontroli – mnóstwo danych i brak informacji:

Wdrożyliśmy system CRM, aby mieć poczucie kontroli, ale jej nie mamy. Mimo tego, że gromadzimy mnóstwo danych to wciąż borykamy się z niepewnością czy wszystko wiemy o działaniach zespołu, szczególnie tych,  które możemy planować (np. kontakt z odpowiednimi osobami, postępowanie w przypadku konkretnych obiekcji Klientów czy wycofywanie ofert).

Nie potrafimy dobrze zaprognozować sprzedaży. Musimy opierać się na opiniach, a nie faktach i zbyt dużo zależy od rzeczy, na które nie mamy dużego wpływu.

Nasza oferta – produkty, usługi czy propozycja wartości:

W dzisiejszych czasach nie wystarczy mieć w ofercie dobre produkty w konkurencyjnej cenie.
To może mieć każdy, można skopiować najlepsze rozwiązania. Poza tym każdy produkt ma swoje alternatywy.

Nawet jeśli nasza oferta jest racjonalna i wydawałby się najlepsza to z jakichś przyczyn nie zawsze Klienci z niej korzystają.

Efektywność i innowacje:

Mierniki finansowe zabijają innowacje. Zdarza się, że wprowadzamy do oferty nowy pomysł.
Gdy nie przynosi założonych rezultatów to od razu traktujemy to jako porażkę i wzrasta przekonanie, że nie warto tego robić.

Poczucie porażki jest tym większe, im częściej się zdarza, że konkurencja to coś zrobiła i odniosła sukces.
Nie postrzegamy tego jako cenną naukę i nie wiemy jak z tym postępować.

Jeśli widzisz powyżej swoje bolączki to zobacz nagranie webinarium:

Zobacz jak zbudować centrum zarządzania sprzedażą
- Centrum Dowodzenia Szefa Sprzedaży

Paweł Musiał - Członek Zarządu Controlling Systems

Paweł Musiał,
Członek Zarządu Controlling Systems sp. z o.o.
Zobacz profil w Linkedin

Controlling Systems

Prowadzący

Absolwent Wydziału Zarządzania i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, ponad 20 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu.

  • Od kilkunastu lat zarządza sprzedażą
  • Prowadzi warsztaty z zakresu budowy modeli biznesowych i propozycji wartości
  • Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu, w tym KPI i controllingu w sprzedaży
  • W pracy zespołu wykorzystuje dwa systemy CRM i rozwiązanie Performance Management
  • Posiada certyfikat metodyki Customer Centric Selling

Poznaj konkretne wskazówki, które pomogą w stawianiu celów i ich realizacji w 2017 roku !

Zacznij robić właściwe (dla siebie i organizacji) rzeczy we właściwy sposób (wg definicji efektywności Petera Druckera).

Pomogliśmy ponad 2000 menedżerom w Polsce usprawnić ich procesy i działania.

Jeśli jesteś zainteresowany szybkim kontaktem z nami to prosimy o wypełnienie formularza lub wysłania zapytania e-mail:
kontakt@c-systems.pl

Skontaktujemy się z Tobą.

Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego w godzinach 8.00-16.00:
71 325 56 32 lub 71 326 21 61